dijous, 19 d’abril del 2018

OPERACION TRIUNFO 2017



Ahir, vaig veure a la televisió la retransmissió del concert d'OT 2017 al Palau Sant Jordi de Barcelona del passat 3 de març, primer concert de la gira, al qual van assistir 17.000 persones.





La primera edició fa 16 anys, va ser el 2001, un format que em va intrigar i vaig decidir seguir-lo. Vaig trobar molt interessant, seguir l'evolució d'uns joves cantants en la seva lluita per millorar i aconseguir els seus somnis.
Un programa on 16 concursants aspiraven a tenir una carrera discogràfica.
Veure les classes de ball, els assajos, les interpretacions i les gales, em va agradar molt.
Els "triunfitos", com els anomenaven, es van convertir en una veritable revolució televisiva.
Després hi va haver diverses edicions més, que jo ja no vaig seguir.
Finalment l'any passat a l'octubre, va ressorgir OT 2017, i vaig decidir tornar a seguir-ho i no em va decebre. 

Aquesta és la seva cançó,


Crec que, en aquesta edició hi ha hagut un gran nivell i amb algunes de les actuacions m'he emocionat molt. Quan un cantant aconsegueix arribar-te així és quelcom molt especial, per això he decidit fer aquesta publicació.
Aquestes són algunes, segons la meva opinió, de les actuacions més emotives,


"Issues"   AITANA


"Shake it out"   AMAIA


"La bikina"   ANA GUERRA



"City of stars"   ALFRED I AMAIA



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada