dimarts, 10 d’abril del 2018

El meu cotxe



Aquest ha estat el meu cotxe durant els últims 18 anys, un Hyundai Coupé.

M'encanta conduir i he de dir que, he gaudit d'ell cada dia.



Però ha arribat el moment i des d'ahir, tinc cotxe nou.



Ara no necessito un cotxe gran i no m'agrada la línia dels models d'avui en dia, de manera que m'he decidit per un MINI, i com més esbrino sobre ell, més m'agrada.
 



Resulta que, quan Sir Alec Issigonis va dibuixar al 1956 el primer esborrany del MINI en un tovalló, el seu revolucionari concepte especial va ser la resposta perfecta a les preguntes més importants de l’època.
El seu MINI va ser una revolució i el seu disseny es va convertir en una icona.

Per això, del Mini es diu,

L’INCONFORMISME ÉS PART DE LA SEVA TRADICIÓ.


Aquest és el meu cotxe nou,




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada