dimarts, 14 de juny del 2016

Fí de Curs - informàtica




FI DE CURS - informàtica
Tinc una notícia que vull compartir amb vosaltres, ahir em van donar les notes de l'últim curs d'informàtica COMPETIC (equivalent al ACTIC) i estic molt contenta perquè han estat bones des del primer any, sobretot aquest últim, i pels coneixements que he adquirit en aquest temps, encara que sé, que em queda molt per aprendre.
He gaudit de cada tema i moment, fins i tot dels exàmens.

Vull agrair des d'aquí, a la meva professora Isabel, l'interès i el temps que ha dedicat. Gràcies!!!


 I també donar les gràcies als companys dels diferents cursos, que per mi ja són amics, dels que guardaré un gran record i que m'agradaria no perdre del tot el contacte.



 

11 comentaris:

  1. Felicitats. ara a gaudir del que has après.
    Deprés de l'ACTIC hiha cursos per especializarce en varios temas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carles, saltacions a la Manela i un petonet al rei de la casa.

      Elimina
  2. Felicitats . que pasis un bon estiu

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Me alegra mucho ver tu comentario.
      Hasta pronto, saludos.

      Elimina
  4. Hola Mercè.Comparto tu misma opinión,me encantaría seguir en contacto con todos los compañeros y con nuestra profesora que le estaré siempre agradecida ,por su incansable dedicación.

    ResponElimina
  5. Hola Mercè.Comparto tu misma opinión,me encantaría seguir en contacto con todos los compañeros y con nuestra profesora que le estaré siempre agradecida ,por su incansable dedicación.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegro, seguro que podremos quedar algún dia más adelante.

      Elimina
  6. Hola Mercè ha sido un buen año, seguro que seguiremos compartiendo cosas.

    ResponElimina