dijous, 24 de setembre del 2015

Royal Opera House de Londres I




El Royal Opera House és un teatre d'espectacles de Londres. També es coneix amb el nom de Covent Garden pel barri on es troba localitzat. El teatre és seu de la companyia real d'òpera i el ballet real d'Anglaterra.
Sembla ser que des de fa almenys 2 anys el Royal Opera House, retransmet en directe a diverses sales de cinema de tot el món, 12 produccions, 6 òperes i 6 ballets.



Aquest any el cinema del meu poble s'ha incorporat a aquest esdeveniment i quan ho vaig saber, vaig pensar que era una cosa molt interessant.

El passat dimarts 22 de setembre va ser l'inici, es va retransmetre en directe "Romeo y Julieta", KENNETH MACMILLAN dóna nova vida a la major història d'amor de tots els temps, el clàssic ballet de Prokofiev.

Va ser una vetllada extraordinària, en la qual crec, que es pot dir, només va faltar l'emoció del directe in situ, que es va veure compensada amb una millor visió de l'obra amb les diferents preses de càmera i primers plans.

El cinema La Calàndria es va engalanar amb catifes des de l'escalinata de l'entrada fins la sala, els seus dirigents amb vestit de gala ens van oferir un petit refrigeri durant el primer descans i ens van rebre i acomiadar amb gran afecte i amabilitat.
Es van esgotar les localitats i els comentaris dels espectadors en sortir van ser tots molt bons.

Em va agradar molt i ja estic desitjant repetir.



2 comentaris:

  1. Muy interesante Mercé.. Difundir cultura siempre es bueno.. Saludos

    ResponElimina
  2. Gracias Paco por tu comentario. Espero que tengamos ocasión de vernos por alguna de las clases.

    ResponElimina