dijous, 3 de setembre del 2015

Lloret de Mar



Uns amics em van convidar aquest mes d'agost a passar el dia amb ells a Lloret de Mar, municipi de la comarca de la Selva, provincia de Girona a la Costa Brava, on tenen un apartament a Fanals, just al costat  d’on jo vaig viure fa ja més de 15 anys.

Naturalment estava tot molt canviat, però em va agradar tornar a recordar i passar el dia amb els meus amics.

Vam anar a la platja, aquest mar incomparable de la Costa Brava, vam menjar una bona paella marinera i per la tarda vam visitar uns jardins que no coneixia,

Els Jardins de Santa Clotilde

Una arquitectura que es fon amb el paisatge, un jardí format per la vegetació, les escultures i l’aigua.
Com diuen:  "uns jardins entre el cel i la terra."


També varem anar a Sant Pere del Bosc, ara és un Hotel & Spa. Com he dit abans, tot ha canviat molt, o gairebé tot.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada